juztanordinarygirl

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av a little girl - 25 januari 2015 22:43

Tänkte bara lägga in ett snabbt godnatt inlägg nu, Simon gick nyss och jag har precis skrivit klart recensionen och mailat in den. Så nu ska jag bara sova så är det skola och socmöte imorgon., så det är väl bara att tagga till det! Men vi hörs under morgondagen okej? Puss   

Av a little girl - 25 januari 2015 14:26

Hej! Simon kom hit igår ändå som tur var, så han sov här då jag hatar att vakna själv på mornarna. Så imorse kollade vi lite på en beckfilm, hade morgonsex som var toppen och sedan åkte jag till studion och tränade. Superbra träning idag verkligen, tror på mig själv mer nu angående dansen. Riktig hård träning idag iallafall och den nya singelkoreografin sitter nog snart också. Nu har jag iallafall kommit hem, lagat nudlar och slagit på datorn. Har både en skriflig och muntlig bokrecension tills imorgon. Jag hatar verkligen att göra muntliga saker men antar att jag måste om jag ska få något högt betyg i svenska. Så det är väl det jag ska göra dom närmsta timmarna iallafall. Puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hallå där! Välkommen hit, min blogg handlar om mitt liv lite mer detaljerat och ni får höra dom riktigt roliga delarna som händer! Här skriver jag om allt från det sorgliga till det mest pinsamma. Så vill du ha lite varierad läsning så tror jag du kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards