juztanordinarygirl

Direktlänk till inlägg 21 november 2014

första snön.

Av a little girl - 21 november 2014 15:35

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag för det har då verkligen jag haft iallafall. Vanlig skoldag bara egentligen med bild som första lektion sedan svenska och språk innan lunch. Jag läser spanska och tycker faktiskt det är helt okej med språk efter många svårigheter på vägen, haha. Vi fick gröt till lunch och hade ett ganska långt hål innan no började, en 100 minuters lektion som vanligtvis brukar suga riktigt hårt men var helt okej idag. En kille som verkligen betytt allt för mig under många år har fått byta klass nu pågrund av en misshandel på mig och nu bråkar vi totalt och jag är tillsammans med hans bästavän vilket kanske inte är det bästa jag gjort. Den killen var iallafall med en stund på lektionen och jag insåg hur mycket jag saknat honom även om vi inte är vänner nu, är fortfarande lika avundsjuk varje gång han rör någon annan. Får fortfarande samma värme i hela kroppen när han rör mig, men jag vet att det är borta nu, över. Inget kommer bli som det varit han är borta ur mitt liv och jag har nästan lärt mig att leva med det, han hatar mig nu och jag kan inte göra något åt det. Antar att all den smärtan försvinner med åren, eller? Jag önskar det verkligen iallafall är så trött på att bli sårad av honom då han lekt och utnyttjat mig i åratal, nästan ett år sedan han dumpade mig men saknar honom fortfarande galet mycket, även fast jag inte borde. Nog om honom nu, jag antar att allt blir bra en dag iallafall. Det var även lite bråk mellan mig och Simon idag då jag hade setat i min bästaväns knä (Emil) ganska töntigt att bli sur över tycker jag! I vilket fall så tog jag 14.44 bussen hem och medans jag satt med hörlurarna i så ser jag att det börjar snöa, så himla kul saknar vinters mysigheter mycket nu alltså. Men antar att det kommer hinna regna bort innan det ens hinner bli vit mark tråkigt nog. När jag kom hem fixade jag med bloggen och åt mellis och nu ska jag kolla på säsong 3 av Awkward medans jag äter glass, mys. Bjuder på en mysig bild här också, ha en superbra kväll hörrni. puss 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a little girl - 25 januari 2015 22:43

Tänkte bara lägga in ett snabbt godnatt inlägg nu, Simon gick nyss och jag har precis skrivit klart recensionen och mailat in den. Så nu ska jag bara sova så är det skola och socmöte imorgon., så det är väl bara att tagga till det! Men vi hörs under ...

Av a little girl - 25 januari 2015 14:26

Hej! Simon kom hit igår ändå som tur var, så han sov här då jag hatar att vakna själv på mornarna. Så imorse kollade vi lite på en beckfilm, hade morgonsex som var toppen och sedan åkte jag till studion och tränade. Superbra träning idag verkligen, t...

Av a little girl - 24 januari 2015 21:59

Hej! Jag tänkte ta tag i den här bloggen nu på allvar, har verkligen inte haft någon möjlighet att skriva innan då jag inte hade tiden alls. Men nu så kör vi igen. Iallafall så just nu sitter jag och lär mig alla funktioner på min dator som jag hämta...

Av a little girl - 21 november 2014 15:21

Hej där! Tanken med denna blogg är lite att ingen ska veta vem jag som skriver egentligen är, utan du kommer istället få läsa om mitt liv, min vardag, mina tankar och mycket mer av allt intressant. Jag kommer vara väldigt personlig och verkligen berä...

Presentation

Hallå där! Välkommen hit, min blogg handlar om mitt liv lite mer detaljerat och ni får höra dom riktigt roliga delarna som händer! Här skriver jag om allt från det sorgliga till det mest pinsamma. Så vill du ha lite varierad läsning så tror jag du kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards